Hiszünk abban, hogy ha korrekt a kapcsolat, akkor a munkavállaló jobban teljesít, a munkaadó hálás, és végül mindkét fél elégedett. Közvetítőként igyekszünk példát mutatni ebben, ezért életre hívtuk a „Hónap példaképe” programunkat. Hónapról hónapra elismerünk egy a HSA-n keresztül dolgozó, kiemelkedő hozzáállású munkavállalót. Május példaképe: Erdélyi Judit.
A mai világban ritka pillanat, amikor 28 évesen azt mondja valaki, hogy a jelenlegi munkahelyéről akár nyugdíjba is menne. Erdélyi Judit idén januárban kezdett dolgozni a HSA kölcsönzött munkavállalójaként az NKM Ügyfélkapcsolati Kft.-nél adatcsere ügyintéző pozícióban, és az elmúlt fél év pozitív tapasztalatai alapján úgy érzi, megtalálta a helyét. „Igen, hosszú távon tervezek itt. 28 évesen biztos túlzásnak tűnik, de akár nyugdíjba is mennék innen” – erősítette meg egy mosoly kíséretében.
Jelentkezett az állásra, és már másnap hívták
Gyorsan jeleznénk, hogy az elégedettség kölcsönös, nem véletlenül Juditot választottuk meg a Hónap példaképének. „Én vezettem az első állásinterjúkat, amikor a kölcsönzött állományt toboroztuk a cég számára. A kezdetektől nagyon jó a munkakapcsolatunk Judittal, segítőkész, kedves dolgozó. Folyamatos kapcsolatban vagyok nemcsak vele, hanem a felettesével is. Elmondhatom, hogy tökéletesen elégedettek a szakmai munkájával és a hozzáállásával egyaránt” – indokolta meg Görgényi Gabriella, a HSA budapesti irodájának projektvezetője, hogy ezúttal miért Juditot tüntettük ki az elismerő oklevéllel. Arra a bizonyos állásinterjúra úgy jutott el a munkavállaló, hogy a közösségi médiában látta meg cégünk hirdetését, amelyre jelentkezett, és másnap már fel is hívták kollégáink, majd az első személyes találkozó pozitív végkimenetele után került tovább az NKM-hez második körös interjúra.
Ha hibázik, az végigfut a teljes rendszeren
Adatcsere ügyintézőként azokat a háttérfeladatokat végzi, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a más energiaszolgáltatóktól átjelentkező új ügyfelek adataival minden rendben legyen. „Az állásinterjún is arra voltak kíváncsiak, hogy mennyire vagyok precíz, hiszen elég nagy felelősség van rajtunk. Ha hibázunk, az végigfut a teljes rendszeren, aminek következtében akár időben el is húzódhat az új ügyfelek átvétele. Úgyhogy nagyon fontos, hogy pontosan dolgozzunk” – árulta el Judit, akinek komoly tapasztalata volt adminisztrációs területen, hiszen egyrészt Ügyintéző titkár és rendezvényszervező felsőfokú OKJ-s végzettséggel rendelkezik, másrészt két évig volt irodavezető egy cégnél, ahol adminisztrátorként kezdett, onnan indulva jutott feljebb. A HSA-hoz és a jelenlegi munkaköréhez azonban nem ebből a pozícióból érkezett: előtte négy évig dolgozott a kereskedelemben és számlázási részlegen. „Szerettem a kereskedelemben dolgozni, de hosszú távon felőrli az embert ez a fajta, sokszor kiszámíthatatlan munka. Ezért kifejezetten olyan állást kerestem, amelyben mindig tudom, hogy mire számíthatok, kiegyensúlyozottan telnek a napjaim.”
Segítőkész munkatársak és otthoni jóga
„Az elhatározásomat csak erősítette, hogy a testvéremnek gyermeke született, és mivel nagyon szeretem őket, szerettem volna több időt velük tölteni. Ez adta meg a végső lökést a váltáshoz” – folytatta Judit, akinek eleinte az okozott nehézséget az új munkakörében, hogy nem ismerte a rendszert, amiben dolgozni kellett. „Viszont nagyon jó oktatást kaptunk, és kialakult egy nagyon segítőkész, háromfős csapatunk, amelyben bármikor fordulhatunk segítségért egymáshoz. Mindenkinek lehet rossz napja, és minden munkahelyen vannak megoldandó problémák, de nagyon jó ezeket baráti hangulatban átvészelni” – tette hozzá. Juditnak egyébként nemcsak a munkájában, hanem a hobbijában is kulcsfontosságú a nyugalom, hiszen a kirándulások mellett a jóga a kedvelt szabadidős tevékenysége, amelyet hetente háromszor otthon gyakorol. „Mivel ülő munkát végzek, a derekamnak szüksége van rá, hogy kinyújtóztassam a testem, de a lelkem ugyanúgy igényli ezt, mert a jóga segít lelazulni, megnyugodni egy nehéz nap végén” – zárta szavait.